Tradičný a on-line nákup

Tradičný a on-line nákup

Vo svete sú kamenné maloobchodné prevádzky stále populárne. No viete kde sa realizuje stále väčší a väčší počet nákupov? Správne,...
Read More
Poznáte kryptomeny?

Poznáte kryptomeny?

Neviete čo to kryptomeny sú? Nevadí. V dnešnom článku vám to naozaj v krátkosti vysvetlíme. Nie je to zložité, ani...
Read More
Správanie sa spotrebiteľov: Seniori

Správanie sa spotrebiteľov: Seniori

Dnešný článok sa bude venovať len seniorom. Povieme si niečo o rozdelení seniorov, o tom, čo preferujú, aké je ich...
Read More
Faktory ovplvyňujúce nákupné spotrebiteľské správanie

Faktory ovplvyňujúce nákupné spotrebiteľské správanie

V dnešnom článku sa v krátkosti pozrieme na to, aké vplyvy pôsobia na spotrebiteľov pri nákupe tovarov a služieb. Existuje...
Read More
Ralizácia marketingového výskumu

Ralizácia marketingového výskumu

V dnešnom článku sa dozviete zopár informácií o tom, ako realizovať marketingý výskum. Jeho úloha je významná a veľmi dôležitá....
Read More
Multifaktorová matica Shell a Hofferova matica

Multifaktorová matica Shell a Hofferova matica

V minulom článku sme si ozrejmili multifaktorové matice a priblížili sme si maticu GE McKinsey, ktorá dopĺňa resp. vylepšuje BCG...
Read More
Matica GE McKinsey

Matica GE McKinsey

Pred nedávnom sme vám v samostatnom článku priniesli informácie o BCG matici. Dnes vám v skratke predstavíme maticu GE McKinsey,...
Read More
Kľúčové prvky predaja a fázy predaja

Kľúčové prvky predaja a fázy predaja

Dnešný článok sa bude týkať predaja. Predtým než firma začne s predajom a predajcovia začnú produkty predávať, je veľmi dôležité...
Read More
Portfóliové analýzy a BCG matica

Portfóliové analýzy a BCG matica

V dnešnom tohto roku poslednom článku si bližšie rozoberieme portfóliové analýzy a s nimi spojenú významnú BCG maticu. Pokiaľ ste...
Read More
1 2 3 6